Naam:
Video’s:

Over ons

Ons Gezinnetje bestaat uit:

papa Jan-Willem, mama Daisy, kids Malou & Boaz

We houden van reizen en avontuur. We zijn ook echte natuurliefhebbers.  We houden van de bergen, meren en bossen en zijn graag actief buiten bezig.

Over onze reis

Onze droom; met een camper een aantal weken door het prachtige Nieuw-Zeeland! We hebben een jaar of 3 geleden al besloten om zo'n mooie reis te gaan doen. Het lag een lange tijd nog ver in ons verschiet maar zoals wel bekend vliegt de tijd vaak voorbij en nu is het dan eindelijk zover;-)

Malou & Boaz zijn nu in de leeftijden van 4,5 en 3,5. Voor ons het perfecte moment om naar Nieuw Zeeland te gaan. Na de zomervakantie is Malou al leerplichtig en dan is het bijna niet meer te regelen (zonder een boete te riskeren) om er een week of 7 tussenuit te gaan. En in onze zomervakantie van 6 weken is het daar hartje winter dus erg koud.

Dus NU is HET MOMENT om te gaan. De kinderen zijn zindelijk, slapen niet meer 's middags en kunnen al een kilometer of 5 prima wandelen. En Jan-Willem en ik hebben het motto: Als het kan, doe het dan NU!! Geniet van het leven en stel je dromen niet uit!!

De mogelijkheden daar met kinderen zijn oneindig; ze hebben prachtige stranden, nationale parken, bergen, meertjes, watervallen, modderbaden, warmwater-bronnen, grotten enz. enz. enz. Als we gewoon een dagje willen genieten op een van de talloze vakantieparken, kunnen we lekker zwemmen of naar de speeltuin.

Zouden de kids zo'n mooie reis zich later nog kunnen herinneren?

Wie weet! :-)

Reis jij mee met ons blog?

Bezochte landen

Wij hebben 69 landen (28%) bezocht:

Argentinië, Australië, België, Belize, Bolivia, Brazilië, Bulgarije, Canada, Chili, China, Colombia, Cuba, Curaçao, Denemarken, Duitsland, Ecuador, Egypte, Estland, Finland, Frankrijk, Frans-Polynesië, Ghana, Gibraltar, Griekenland, Guatemala, Hongarije, Hongkong, IJsland, India, Indonesië, Iran, Israël, Italië, Jamaica, Japan, Kenia, Laos, Letland, Luxemburg, Maleisië, Marokko, Mexico, Monaco, Nederland, Nederlandse Antillen, Nepal, Nieuw-Zeeland, Noorwegen, Oostenrijk, Panama, Peru, Polen, Portugal, Roemenië, Rusland, Spanje, Suriname, Taiwan, Tanzania, Thailand, Turkije, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Arabische Emiraten, Verenigde Staten, Westelijke Sahara, Zuid-Afrika, Zuid-Korea, Zweden, Zwitserland.